erasmusiky

 erasmustourkia

 

«www.a(muse(u)m)ent.eu - Youth thinking about their recent cultural heritage»

«Με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης»

Το 1ο Γυμνάσιο Αυλώνα στην 1η συνάντηση στη Γερμανίαgermania 1

 
  Η 1η συνάντηση των εταίρων του προγράμματος Erasmus KA2 με τίτλο: «www.a(muse(u)m)ent.eu - Youth thinking about their recent cultural heritage» πραγματοποιήθηκε στη Γερμανία στις 17, 18 και 19 Σεπτεμβρίου 2019. Πρόκειται για ένα διετές πρόγραμμα, με συντονιστή το Sekundarschule στο Zörbigτου Ομόσπονδου Κρατιδίου Sachsen-Anhalt (Σαξονία-Άνχαλτ) της Γερμανίας, στο οποίο συμμετέχει το 1ο Γυμνάσιο Αυλώνα με άλλους τέσσερεις εταίρους [από Γερμανία (SekundarschuleZörbig), Αυστρία (Höhere Technische Bundeslehr-und Versuchsanstalt Wiener Neustadt), Ιταλία (Liceo Cannizzaro) και Τουρκία (Manisa Sosyal Bilimler Lisesi)] και αφορά στη δημιουργία μουσείων της καθημερινής ζωής των μαθητών.
  Από το 1ο Γυμνάσιο Αυλώνα συμμετείχαν οι: Νάντια Τσενέ, φιλόλογος και διευθύντρια, η Αγλαΐα Κακουροπούλου, καθηγήτρια Βιολογίας, και η Φωτεινή Παπαρήγα, καθηγήτρια Γερμανικών και Γαλλικών.
  Συγκεκριμένα, την 1η ημέρα το πρωί ο Δήμαρχος του Zörbig μας υποδέχτηκε, τους εταίρους, στο Δημαρχείο και εγκαινίασε τις εργασίες του προγράμματος. Στη συνέχεια, ξεναγηθήκαμε από τον υπεύθυνο Πολιτιστικών Θεμάτων του Δημαρχείου στην πόλη. Το απόγευμα συγκεντρωθήκαμε στο Sekundarschule στο Zörbig, όπου είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε λεπτομέρειες πάνω στην υλοποίηση του προγράμματος και να προγραμματίσουμε τις δράσεις μας.
  Τη 2η ημέρα εργασιών συναντηθήκαμε το πρωί στο συνεργαζόμενο σχολείο, όπου αρχικά ξεναγηθήκαμε στους χώρους του και στη συνέχεια ολοκληρώσαμε τον σχεδιασμό των δράσεών μας και τον καταμερισμό των εργασιών. Το απόγευμα, ο Διευθυντής του «Μουσείου της Πόλης» Halle μας ξενάγησε στους χώρους του μουσείου και μας εξήγησε τις μουσειολογικές τεχνικές που εφαρμόστηκαν κατά την παρουσίαση των εκθεμάτων.
  Την 3η ημέρα, μεταβήκαμε όλοι εταίροι στο Dessau, όπου επισκεφθήκαμε το ολοκαίνουργιο Μουσείο Bauhaus.
  Tέλος, οι εταίροι επιβεβαίωσαν την επόμενη συνάντησή τους που θα πραγματοποιηθεί με μαθητές στην Manisa(Μαγνησία) στην Τουρκία από τις 13 έως τις 17 Ιανουαρίου 2020.

 Φωτεινή Παπαρήγα (ΠΕ05 και ΠΕ07)


 

Το 1ο Γυμνάσιο Αυλώνα στη 2η συνάντηση στην Τουρκία

 


  Η 2η συνάντηση των εταίρων του προγράμματος Erasmus+ KA2 με τίτλο: «www.a(muse(u)m)ent.eu - Youth thinking about their recent cultural heritage» πραγματοποιήθηκε στην Τουρκία στις 13, 14, 15, 16 και 17 Ιανουαρίου 2020. Πρόκειται για ένα διετές πρόγραμμα σύμπραξης σχολείων από τις εξής χώρες: Γερμανία, που είναι η συντονίστρια του προγράμματος (Sekundarschule στο Zörbig), Ελλάδα (1ο Γυμνάσιο Αυλώνα), Αυστρία (Höhere Technische Bundeslehr-und Versuchsanstalt Wiener Neustadt στη Βιένη), Ιταλία (Liceo Cannizzaro στη Σικελία) και Τουρκία (Manisa Sosyal Bilimler Lisesi στη Μανίσα/Μαγνησία). Το πρόγραμμα αφορά στη δημιουργία μουσείων που αφορούν στον πολιτισμό, στην τεχνολογία, στη μετανάστευση και στην καθημερινή ζωή των σύγχρονων εφήβων.
Από το 1ο Γυμνάσιο Αυλώνα στη συνάντηση συμμετείχαν οι καθηγήτριες: Νάντια Τσενέ, διευθύντρια, φιλόλογος, Άννυ Κέκη, υποδιευθύντρια, καθηγήτρια Γαλλικών και Αγγλικών και Φωτεινή Παπαρήγα, καθηγήτρια Γερμανικών και Γαλλικών, καθώς και οι μαθήτριες της Γ’ Γυμνασίου: Άσπα Γεωργίου, Μαριάντα Δόξα, Βιολένα Δούμουρα, Στέλλα Ζαπουνίδη, Ζένια Κακολύρη και Νέλα Κότσι. Ο τόπος συνάντησης ήταν η Μανίσα. Η ελληνική ομάδα έμεινε στο ξενοδοχείο, η επαφή μας όμως με τους οικοδεσπότες μας ήταν πολύ στενή, καθώς τούρκικες οικογένειες είχαν αναλάβει από έναν μαθητή η κάθε μία. Κάθε απόγευμα, λοιπόν, όταν τελείωνε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, οι οικοδεσπότες παραλάμβαναν τα παιδιά από το σχολείο, τα μετέφεραν στο σπίτι τους, έτρωγαν μαζί το βραδινό τους και τα συνόδευαν στις βραδινές εξόδους. Έτσι τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συναναστραφούν στενά και να ψυχαγωγηθούν, ενώ παράλληλα δεν έλειψαν οι καθαρά εκπαιδευτικές δράσεις και οι πειηγήσεις. Πιο συγκεκριμένα:
Τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου, το ταξίδι μας, του οποίου ο τελικός προορισμός ήταν η Σμύρνη, περιλάμβανε στάση στην Κωνσταντινούπολη. Φτάσαμε στο γιγαντιαίο αεροδρόμιο Κωνσταντινούπολης κι από εκεί μέσα σε λίγες ώρες, με τη βοήθεια του ξεναγού-οδηγού μας, καταφέραμε να επισκεφτούμε τον Ιππόδρομο με τη στήλη των Όφεων και του Θεοδοσίου (Τούθμωσι Γ΄), την πλατεία Σουλτάν Αχμέτ, την Αγία Σοφία, το Υδραγωγείο του Ιουστινιανού, την αγορά, και από τη Γέφυρα του Γαλατά να κάνουμε βόλτα με πλοιάριο στον Βόσπορο. Δυστυχώς, τα μουσεία αργούν Δευτέρες και δεν καταφέραμε να επισκεφτούμε κάποιο.
 Το βράδυ ταξιδέψαμε αεροπορικά για τη Σμύρνη και στη συνέχεια για τη Μανίσα, που ήταν ο τελικός μας προορισμός. Στην είσοδο του ξενοδοχείου, μας περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη. Παρά το προχωρημένο της ώρας, οι τουρκικές οικογένειες που είχαν αναλάβει τις έξι μαθήτριες μάς υποδέχτηκαν θερμά. Ήταν μια στιγμή ενθουσιασμού που έδωσε τον τόνο για τις υπόλοιπες μέρες.
Την Τρίτη 14 Ιανουαρίου, πρώτη ημέρα εργασιών, επισκεφτήκαμε το Λύκειο Κοινωνικών Επιστημών, 15 χιλιόμετρα βόρεια της Μανίσα. Οι μαθητές του προγράμματος συναντήθηκαν για πρώτη φορά και άρχισαν να γνωρίζονται μεταξύ τους μέσα από παιχνίδια γνωριμίας που τα οργάνωναν μεγαλύτεροι μαθητές στα αγγλικά. Είχαν επίσης την ευκαιρία να παρακολουθήσουν κάποια μαθήματα του σχολείου μαζί με τους τούρκους συνομήλικούς τους. Το ίδιο διάστημα, οι καθηγητές πήγαμε στο Δημαρχείο όπου μας υποδέχτηκαν ο Δήμαρχος και ο υπεύθυνος Εκπαιδευτικών Θεμάτων. Στη συνέχεια, επιστρέφοντας στο σχολείο, ξεναγηθήκαμε στους χώρους του και γνωριστήκαμε με τον Διευθυντή. Το μεσημέρι γευματίσαμε όλοι μαζί στο εστιατόριο του σχολείου. Στη συνέχεια, έγιναν οι παρουσιάσεις των σχολείων των εταίρων στην αίθουσα εκδηλώσεων, καθώς και η παρουσίαση του μουσείου που είχαν ετοιμάσει οι τούρκοι εταίροι μας. Το θέμα τους ήταν τα επαγγέλματα και πιο συγκεκριμένα το επάγγελμα του μπαρμπέρη. Σε μια ειδικά διαμορφωμένη λοιπόν αίθουσα είχαν ετοιμάσει το μουσείο τους, όπου παρουσίαζαν μέσα από μία ποικιλία αντικειμένων την εξέλιξη του επαγγέλματος στον χρόνο. Παράλληλα στην αίθουσα αυτή γινόταν προβολή ενός ντοκιμαντέρ των μαθητών με θέμα την καθημερινότητα ενός κομμωτή. Οι υπόλοιπες δραστηριότητες της ημέρας είχαν ως επίκεντρο το πρώτο αυτό μουσείο. Έτσι, σε εργαστήρια που εμψύχωναν οι καθηγητές του τουρκικού σχολείου αλλά και μαθητές, τα παιδιά έμαθαν να φτιάχνουν σαπούνι και αλοιφή περιποίησης, να ξυρίζουν, να φτιάχνουν μουστάκι. Όταν τελείωσαν οι εκπαιδευτικές δράσεις, τα παιδιά πήγαν στα σπίτια των τουρκικών οικογενειών που τα φιλοξενούσαν και το βράδυ ψυχαγωγήθηκαν παίζοντας τένις και bowling σε ένα κέντρο δραστηριοτήτων.
Την Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου, πραγματοποιήθηκε ημερήσια εκδρομή. Αρχικά επισκεφτήκαμε ένα μικρό μοναστήρι κοντά στην Έφεσο, όπου πιστεύεται ότι βρισκόταν η τελευταία κατοικία της Παναγίας. Είναι ένας τόπος που ενώνει χριστιανούς και μουσουλμάνους, καθώς και το Κοράνι αποδέχεται την αγιότητα της Παναγίας. Έπειτα επισκεφτήκαμε τον αρχαιολογικό χώρο της Εφέσου. Ξεναγηθήκαμε από αγγλόφωνο ξεναγό στα μνημεία του χώρου, το Ωδείο, την οδό των Κουρητών, τη Βιβλιοθήκη του Κέλσου, το Μεγάλο θέατρο (χωρητικότητας 24000 ατόμων), το Πρυτανείο, τον ναό του Αδριανού κ.ά. Στη συνέχεια, πήγαμε στο χωριό Σελτζούκ και μετά το γεύμα μας μεταβήκαμε στο Κιρκιτζέ (στα τούρκικα Σιρίντζε), πρώην ελληνικό χωριό, μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς της Unesco και τόπος καταγωγής της Διδώς Σωτηρίου, όπου επισκεφτήκαμε τον διατηρητέο οικισμό, τις ορθόδοξες εκκλησιές του Αγίου Ιωάννη και του Αγίου Δημητρίου και το σχολείο. Όταν επιστρέψαμε στη Μανίσα, τα παιδιά ακολούθησαν και πάλι το πρόγραμμα των οικογενειών που τα φιλοξενούσαν και το βράδυ συναντήθηκαν και πάλι όλοι μαζί και διασκέδασαν με καραόκε.
Την Πέμπτη, 16 Ιανουαρίου, η ημέρα για τους μαθητές ξεκίνησε στο σχολείο, όπου δουλεύοντας σε μικρές ομάδες παρουσίασαν τα ευρήματα της έρευνάς τους σχετικά με τον αρχαιολογικό χώρο της Εφέσου και στη συνέχεια συμμετείχαν σε εργαστήρια εκμάθησης τουρκικών παραδοσιακών χορών. Για τους καθηγητές η μέρα άρχισε με επίσκεψη στον χώρο που στεγάζεται η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπου μας υποδέχτηκε ο προϊστάμενος για να συζητήσουμε. Στη συνέχεια, μεταβήκαμε στο σχολείο και συμμετείχαμε κι εμείς οι καθηγητές σε εργαστήρι εξοικείωσης με τους τουρκικούς παραδοσιακούς χορούς. Στη συνέχεια, μεταβήκαμε όλοι μαζί στο Λύκειο τουριστικών επαγγελμάτων της Μανίσα, όπου γευματίσαμε στον χώρο του. Εκεί, τα παιδιά ασχολήθηκαν και με την επιλογή του logo του προγράμματος, ψηφίζοντας ποιο τους άρεσε περισσότερο από όσα είχαν ήδη ετοιμαστεί από κάθε χώρα.Το απόγευμα ξεναγηθήκαμε στη Μανίσα. Επισκεφτήκαμε το τζαμί και το σύμπλεγμά του, τον μεντρεσέ, το ιμαρέτ, το νοσοκομείο και τα λουτρά, καθώς και το Μουσείο Ιατρικής. Το βράδυ είχαμε το αποχαιρετιστήριο δείπνο σε κεντρικό ξενοδοχείο, με παραδοσιακούς τουρκικούς χορούς από βραβευμένη χορευτική ομάδα, με διαγωνισμό τουρκικών παραδοσιακών χορών (όπου νικήσαμε οι καθηγητές!!!) με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού για το logo του προγράμματος, την απονομή βεβαιώσεων συμμετοχής στη συνάντηση του προγράμματος και με αναμνηστικά δώρα. Τέλος, όλοι επιβεβαιώσαμε την επόμενη συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί στο Παλέρμο στη Νότια Ιταλία από τις 4 έως τις 8 Μαΐου 2020.
Την επόμενη μέρα, Παρασκευή 17 Ιανουαρίου, ημέρα επιστροφής, ξεκινήσαμε από τη Μανίσα για τη Σμύρνη, όπου μας δόθηκε η ευκαιρία στον χρόνο που είχαμε στη διάθεσή μας να ξεναγηθούμε στην πόλη με τον ελληνόφωνο κύριο Αλί. Επισκεφτήκαμε την αποβάθρα της Σμύρνης και το ελληνικό Προξενείο, όπου ζήσαμε μια ευχάριστη στιγμή, καθώς ένας υπάλληλος του Προξενείου ήταν πρώην μαθητής της Διευθύντριας κ. Τσενέ, και μεσολάβησε για να μας υποδεχτεί και να μας ξεναγήσει στο κτίριο του ελληνικού Προξενείου η Πρόξενος, κ. Αργυρώ Παπούλια. Στη συνέχεια, επισκεφτήκαμε την πρώην ελληνική συνοικία, τον Ναό Αγίου Βουκόλου Σμύρνης, αφιερωμένο στον Άγιο Βουκόλο, τον πολιούχο της πόλης, την Αγία Φωτεινή και τέλος την παλιά αγορά της Σμύρνης.
Από την αρχή έως το τέλος του ταξιδιού επικράτησε από την πλευρά των παιδιών ενθουσιασμός, που κανένα δυσάρεστο γεγονός δεν αμαύρωσε. Ήταν ένα ταξίδι πλούσιο σε εμπειρίες και σε διαπολιτισμικές συναντήσεις.

Ακολουθούν οι φωτογραφίες:

1.ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
2.ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΜΑΝΙΣΑ
3. ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΞΗΤΕΣ (ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ)
4.ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
5.ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
6.ΕΠΙΣΗΜΗ ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΗΣ ΜΑΝΙΣΑ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ Κας ΝΑΝΤΙΑΣ ΤΣΕΝΕ
7.ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΦΕΣΣΟΥ
8.ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΕΣΣΟ
9.ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ ΣΜΥΡΝΗΣ
10.ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΞΕΝΟ ΣΜΥΡΝΗΣ Κα ΑΡΓΥΡΩ ΠΑΠΟΥΛΙΑ ΠΡΟΞΕΝΟ
11. ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΔΡΟΜΕΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ Κα ΠΡΟΞΕΝΟ
12. ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΤΗΡΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΥΛΩΝΙΤΗ Κο Π ΛΕΚΚΑ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ ΣΜΥΡΝΗΣ
13. Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΥΜΑΙΑ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
14. ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΝΑΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΦΩΤΕΙΝΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
15. ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ ΑΠΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΧΟΡΟΥ

01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
01/15 
bwd fwd
Φωτεινή Παπαρήγα
καθηγήτρια Γαλλικών & Γερμανικών


                                                            Το 1ο Γυμνάσιο Αυλώνα στην 1η διαδικτυακή συνάντηση


1 SINANTISI

 

   Στις 27.11.2020, ημέρα Παρασκευή, μία ομάδα μαθητών από την Αυστρία οργάνωσαν και συντόνισαν με τη βοήθεια του καθηγητή τους, Alexander Wöhrer, την 1η διαδικτυακή συνάντηση μαθητών και καθηγητών του προγράμματος Erasmus+ KA2 με τίτλο: «www.a(muse(u)m)ent.eu - Youth thinking about their recent cultural heritage». Το θέμα της συνάντησης ήταν «το αγαπημένο μας αντικείμενο». Γύρω στους 30 μαθητές και από τις πέντε συμμετέχουσες χώρες, Γερμανία, Αυστρία, Ιταλία, Τουρκία και Ελλάδα, συνομιλήσαμε για τις προτιμήσεις μας.
  Παρά την αμηχανία που υπήρχε αρχικά καθηγητές και μαθητές με καλή διάθεση καταφέραμε να σπάσουμε τον πάγο, να γνωριστούμε καλύτερα και να συμπαθήσει ο ένας τον άλλον πάρα πολύ. Από τότε έχουμε δεθεί όλοι και έχουμε γίνει μία πάρα πολύ δυνατή ομάδα και ευχόμαστε ότι αυτή η σχέση και η αγάπη που έχει ο ένας για τον άλλον να κρατήσει για πάντα.
  (Από την Ελλάδα συμμετείχαν οι μαθητές: Αναστασία Σαμπάνη, Βίκυ Αλιτσκόλλι, Μαριάντζελα Γούβα, Νεφέλη Λιάτη, Δημήτρης Ζαχαρίας και Γιάννης Σαμπάνης, και οι καθηγητές: Νάντια Τσενέ, Άννυ Κέκη, Λουκία Στέφου και Φωτεινή Παπαρήγα.)

  Μαριάντζελα Γούβα – Αναστασία Σαμπάνη


 

Το 1ο Γυμνάσιο Αυλώνα στη 2η διαδικτυακή συνάντηση

 Την Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου 2021, μια ομάδα μαθητών του της β΄ γυμνασίου, συγκεκριμένα οι: Αναστασία Σαμπάνη, Βίκυ Αλιτσκόλλι, Μαριάντζελα Γούβα, Νεφέλη Λιάτη, Δημήτρης Σαμπάνης, Δημήτρης Ζαχαρίας και Γιάννης Σαμπάνης σε συνεργασία με τη διευθύντρια, Νάντια Τσενέ, την υποδιευθύντρια Άννυ Κέκη και τις καθηγήτριες Λουκία Στέφου και Φωτεινή Παπαρήγα, οργάνωσαν και συντόνισαν τη 2η διαδικτυακή συνάντηση μαθητών και καθηγητών του προγράμματος Erasmus+ KA2 με τίτλο: «www.a(muse(u)m)ent.eu - Youth thinking about their recent cultural heritage».

 giapadl

 

Το θέμα της συνάντησης ήταν «Το Σχολείο». Οι μαθητές και από τις πέντε συμμετέχουσες χώρες (Τουρκία, Ιταλία, Γερμανία, Αυστρία και Ελλάδα) μοιράστηκαν σχολικές εμπειρίες, όμορφες αλλά και δυσάρεστες, αντάλλαξαν ιδέες και σκέφτηκαν αλλαγές, τις οποίες κατέγραψαν στο παρακάτω padlet:

padl

 

 Φωτεινή Παπαρήγα (ΠΕ05 και ΠΕ07)

 

Το 1ο Γυμνάσιο Αυλώνα στη 3η διαδικτυακή συνάντηση

 

  Την Παρασκευή, 16 Απριλίου 2021 οι παρακάτω μαθήτριες και μαθητές της Β΄τάξης του 1ου Γυμνασίου Αυλώνα: Αναστασία Σαμπάνη, Βίκυ Αλιτσκόλλι, Μαριάντζελα Γούβα, Νεφέλη Λιάτη, Δημήτρης Σαμπάνης, Δημήτρης Ζαχαρίας και Γιάννης Σαμπάνης σε συνεργασία με τη διευθύντρια, Νάντια Τσενέ, την υποδιευθύντρια Άννυ Κέκη και τις καθηγήτριες Λουκία Στέφου και Φωτεινή Παπαρήγα, συμμετείχαν στην 3η διαδικτυακή συνάντηση μαθητών και καθηγητών του προγράμματος Erasmus+ KA2 με τίτλο: «www.a(muse(u)m)ent.eu - Youth thinking about their recent cultural heritage», που οργάνωσαν οι γερμανοί εταίροι.
  Στη συνάντηση συμμετείχαν 35 μαθήτριες και μαθητές καθώς και καθηγητές και από τις πέντε χώρες του project. Το θέμα της συνάντησης; Η τεχνολογία για την επικοινωνία. Μέσα από ένα ευφάνταστο ερωτηματολόγιο δοκιμάσαμε τις γνώσεις μας πάνω σε αυτό πεδίο της σύγχρονης εποχής. Ήταν αστείο και πολύ διασκεδαστικό.

Φωτεινή Παπαρήγα (ΠΕ05 και ΠΕ07)