erasmus

                                                                                     «Με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης»

 

backpackID logo

Η επίσημη ιστοσελίδα του προγράμματος

Η συμμετοχή του σχολείου μας

erasmus

                                                                            «Με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης»

Άλλα προγράμματα Erasmus+ στα οποία συμμετέχει το σχολείο μας

erasmus

                                                                            «Με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης»

«www.a(muse(u)m)ent.eu - Youth thinking about their recent cultural heritage»

 

         Διαχείριση-Επιμέλεια
         ιστοσελίδας:
         Νίκος Τελιγάδας ΠΕ 02
         Επιμέλεια Ύλης:
        Ομάδα Βιβλιοθήκης
         Τσενέ Νάντια
         Τελιγάδας Νίκος
       
       
         

 

Αρχική σελίδα Δραστηριότητες Απολογισμός δραστηριοτήτων Δραστηριότητες σχολικού έτους 2013-2014

Δραστηριότητες σχολικού έτους 2013-2014

Δραστηριότητες σχολικού έτους 2013-2014

 

Περίπατοι - Διδακτικές επισκέψεις

?  Μετάβαση όλων των τμημάτων στο αθλητικό κέντρο ?The Greeks? στον Αυλώνα.

?  Επίσκεψη όλων των τάξεων στο Ίδρυμα Λασκαρίδη στον Πειραιά. Η Α? Γυμνασίου παρακολούθησε το εικαστικό πρόγραμμα πάνω στη σύγχρονη τέχνη με τίτλο: «Είναι τέχνη τώρα αυτό;», η Β? Γυμνασίου παρακολούθησε πρόγραμμα σχετικό με τη μουσική και τον ρυθμό στα ομηρικά έπη, η Γ? Γυμνασίου το πρόγραμμα «Στον αέρα ?» που αναφέρεται στη διαδικασία της δημιουργίας μίας ραδιοφωνικής εκπομπής.

?  Διδακτικές επισκέψεις όλων των τάξεων ως εξής:

- Η Α? Γυμνασίου επισκέφτηκε το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, όπου οι μαθητές σε μικρές ομάδες δούλεψαν με φύλλα εργασίας που είχαν ετοιμάσει οι εκπαιδευτικοί.

- Η Β? Γυμνασίου επισκέφτηκε το Βυζαντινό Μουσείο, όπου οι μαθητές σε μικρές ομάδες δούλεψαν πάνω σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα του μουσείου. Ακολούθησε περιήγηση στο κέντρο της Αθήνας.

- Η Γ? Γυμνασίου παρακολούθησε πρόγραμμα της Βουλής για τον Γρηγόρη Λαμπράκη και τη βία. Ακολούθησε περιήγηση στο κέντρο της Αθήνας.

?  Επίσκεψη όλου του σχολείο στο Λύρειο

?  Επίσκεψη της Α? Γυμνασίου στο Μπάφι Πάρνηθας όπου οι μαθητές παρακολούθησαν πρόγραμμα για το δάσος του Εθνικού Φορέα Διαχείρισης Πάρνηθας.

 

Εκδρομές:

?  Μονοήμερη εκδρομή όλων των τάξεων στα Καλάβρυτα.

?  Τριήμερη εκδρομή της Γ? Γυμνασίου στην Αρκαδία (Δημητσάνα, Στεμνίτσα), Μεσσηνία (Καλαμάτα, αρχαία Μεσσήνη, Πύλο, Μεθώνη), Λακωνία (Σπήλαια Διρού, Γερολιμένας, Σπάρτη)

 

Λοιπές εξορμήσεις:

?  Εκπροσώπηση του σχολείου την Παρασκευή 17 Ιανουαρίου στο ετήσιο μνημόσυνο της οικογένειας Ζυγομαλά και υποστήριξη εκδηλώσεων που οργάνωσε ο Σύλλογος «Το Σάλεσι» προς τιμή του Ανδρέα Ζυγομαλά, καθώς έκλεισαν 100 χρόνια από τον θάνατό του.

?  Συμμετοχή της περιβαλλοντικής ομάδας, σε συνεργασία με το Γυμνάσιο Καπανδριτίου, στο κυριακάτικο φεστιβάλ της WWF «Δεν πετάμε τίποτα» όπου οι μαθητές παρακολούθησαν μάθημα μαγειρικής, ενημέρωση για την κομποστοποίηση, το ντοκιμαντέρ «Πεθαίνοντας στην αφθονία» του Γιώργου Αυγερόπουλου και βιωματικό εργαστήρι από το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο αναφορικά με τον σωστό τρόπο ανάγνωσης μίας ετικέτας τροφίμων. Στη συνέχεια, η ομάδα μίλησε για τη δράση της σε τηλεοπτικό κανάλι.

?  Παρακολούθηση βραδινής παράστασης του Φιλάργυρου του Μολιέρου στο Εθνικό Θέατρο από μεγάλη ομάδα μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων σε συνεργασία με το ΓΕΛ Αυλώνα και τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου και ΓΕΛ (100 μαθητές και γονείς).

?  Παρακολούθηση της απογευματινής θεατρικής παράστασης «Χορεύοντας για τη ζωή» από μικρή ομάδα μαθητών (10 μαθητές) και επίσκεψη σε έκθεση γευσιγνωσίας.

 

Διαγωνισμοί ? Αγώνες- Φεστιβάλ

?  Συμμετοχή μαθητών στον διαγωνισμό της Μαθηματικής Εταιρείας «Θαλής».

?  Διενέργεια ενδοσχολικού μαθηματικού διαγωνισμού και βράβευση των μαθητών που διακρίθηκαν στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε με τη λήξη των μαθημάτων.

?  Συμμετοχή στο Δίκτυο / Πρόγραμμα της ΔΙΔΕ Ανατολικής Αττικής: «Λογοτεχνικό Εργαστήρι: Οι μαθητές γράφουν».

?  Ενδοσχολικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου αγοριών και βόλεϊ κοριτσιών.

?  Συμμετοχή μαθητών του Γυμνασίου σε ομάδα σύγχρονου χορού που συμμετείχε στο Φεστιβάλ της Διεύθυνσης Β/θμιας Εκπ/σης Ανατολικής Αττικής «Χόρεψέ το 2014» σε συνεργασία με το ΓΕΛ Λυκείου.

 

Εθελοντισμός ? Ανθρωπιστική δράση

?  Συμμετοχή στον 31ο Κλασικό Μαραθώνιο (οργανωτικός τομέας). Οργανώθηκε η συμμετοχή 130 εθελοντών από το Γυμνάσιο και το ΓΕΛ (μαθητών, εκπαιδευτικών, γονέων) που βοήθησαν: α) την ημέρα της τελετής έναρξης β) την ημέρα του Μαραθωνίου στη αφετηρία και στο 5ο χλμ. Το σχολείο εκπροσωπήθηκε επίσης σε δεξίωση που παρατέθηκε στο αμερικανικό Κολλέγιο.

?  Βράβευση του σχολείου από τον ΣΕΓΑΣ για την εθελοντική του προσφορά στη διοργάνωση του Μαραθωνίου. Στη βράβευση, που έγινε σε απογευματινή εκδήλωση στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, παραβρέθηκαν μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς.

?  Συμμετοχή σε πάρτι που οργάνωσε το ΓΕΛ Αυλώνα για τη συγκέντρωση χρημάτων για την «Κιβωτό του Κόσμου» και τη «Φλόγα». Συγκέντρωση προϊόντων στο σχολείο για προσφορά στο Λύρειο, τη Φλόγα και την Κιβωτό. Συμμετοχή μελών του 15μελούς στην επίσκεψη που πραγματοποίησε το ΓΕΛ Αυλώνα στην Κιβωτό του Κόσμου.

?  Αναδοχή παιδιού από όλα τα τμήματα του σχολείου (ActionAid).

?  Δημιουργία Τράπεζας Αίματος και διενέργεια αιμοδοσίας στον χώρο του σχολείου σε συνεργασία με το νοσοκομείο ΝΙΜΙΤΣ και τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου και ΓΕΛ Αυλώνα.

 

Ενημερωτικές ομιλίες

?  Απογευματινή ενημέρωση γονέων για το Νέο Λύκειο και τη λειτουργία του Γυμνασίου. Ο Διευθυντής του ΓΕΛ Αυλώνα Κ. Μηνάς παρουσίασε το νέο Γενικό Λύκειο και τον τρόπο πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, ενώ ο υπεύθυνος για το μάθημα του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού στο Γυμνάσιο Δ. Βασιλάκος μίλησε για το ΕΠΑΛ, τις ΣΕΚ και τα ΙΕΚ. Στη συνέχεια, η διευθύντρια και οι καθηγητές του Γυμνασίου ενημέρωσαν τους γονείς των μαθητών για θέματα σχετικά με τη λειτουργία του Γυμνασίου, για τα διδασκόμενα μαθήματα, καθώς και τα προαιρετικά προγράμματα και γενικότερα τις δραστηριότητες του σχολείου.

?  Ενημέρωση των μαθητών της Γ? Γυμνασίου από γονέα μαθητών του σχολείου σχετικά με τα στρατιωτικά επαγγέλματα στο πλαίσιο του μαθήματος του ΣΕΠ.

?  Ενημέρωση των μαθητών της Γ Γυμνασίου για το Νέο Λύκειο από τον υπεύθυνο του ΓΡΑΣΕΠ Αχαρνών κ. Ρηγόπουλο.

?  Ομιλία για την σημασία της εθελοντικής αιμοδοσίας από την Γ. Νταβαρία, νοσηλεύτρια, Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.

 

Γιορτές ? Εκδηλώσεις

?  Γιορτή 28ης Οκτωβρίου στην οποία παρουσιάστηκε δραματοποιημένο μάθημα Ιστορίας με πρωταγωνιστές την καθηγήτρια Θ. Αντωνάτου (ΠΕ06) και μαθητές, καθώς επίσης και τραγούδια από τη χορωδία και την ορχήστρα του σχολείου.

?  Συμμετοχή στη γιορτή του Πολυτεχνείου και της 25ης Μαρτίου, που οργανώθηκαν από το ΓΕΛ Αυλώνα

?  Ημερίδα με τίτλο «Ψυχομαθήματα - Μιλώντας για την κρίση: πώς να είμαστε και να νιώθουμε καλά ακόμα και στα δύσκολα.» Σε συνεργασία με τη δομή ψυχικής υγείας ΕΠΑΨΥ, τη Δημοτική Ενότητα Αυλώνα και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων οργανώθηκε απογευματινή ημερίδα με θέμα την οικονομική κρίση και τις επιπτώσεις της στην ψυχική υγεία. Συμμετείχαν ψυχολόγος, κοινωνικοί λειτουργοί και μαθητές που παρουσίασαν ο καθένας από τη δική του οπτική τα προβλήματα της κρίσης. Οι μαθητές παρουσίασαν έρευνα που είχαν πραγματοποιήσει σχετικά με τις επιπτώσεις της κρίσης, καθώς και σχετικά χιουμοριστικά κείμενα, αποτέλεσμα συλλογικής δημιουργίας στο πλαίσιο του μαθήματος της Γλώσσας. Την εκδήλωση οργάνωσε η ομάδα Εφημερίδας.

?  Χριστουγεννιάτικη γιορτή. Προηγήθηκε εκκλησιασμός και ακολούθησε γιορτή στην οποία παρουσιάστηκαν: θεατρικό έργο από μαθητές του Γυμνασίου και του ΓΕΛ, τραγούδια από τη χορωδία του Γυμνασίου, βίντεο με αφετηρία την επίσκεψη των μαθητών στην Κιβωτό του Κόσμου, χορογραφίες από μαθητές, βίντεο με θέμα την παιδική και εφηβική ηλικία των καθηγητών. Οργανώθηκε επίσης μπουφές από τα 5μελή των τμημάτων και το 15μελές.

?  Κοπή Πίτας σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και γενική συνέλευση όλου του σχολείου με θέμα τον απολογισμό της δράσης των τμημάτων για το α? τετράμηνο και τον προγραμματισμό για το προσεχές διάστημα. Η εκδήλωση οργανώθηκε από το 15μελές και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.

?  Αποκριάτικη γιορτή. Έγινε πάρτι που, μεταξύ των άλλων, περιλάμβανε παρουσίαση χορογραφιών από τα τμήματα και διαγωνισμό τραγουδιού και αποκριάτικης στολής. Η εκδήλωση οργανώθηκε από τη Β? Γυμνασίου.

?  «Κι αν μας κόψουν τα φτερά, εμείς πετάμε»: βραδιά λογοτεχνίας, χορού και τραγουδιού με αφετηρία την ποίηση του Κ. Καβάφη και τη ζωή της Λ. Ζυγομαλά. Η εκδήλωση οργανώθηκε από την ομάδα Βιβλιοθήκης και την ομάδα Σύγχρονου Χορού στο πλαίσιο σχετικών πολιτιστικών προγραμμάτων. Συμμετείχαν επίσης όλα τα τμήματα του Γυμνασίου, που με τους υπεύθυνους καθηγητές τους είχαν αναλάβει το καθένα από μία δράση, το δεκαπενταμελές, που ανέλαβε τον μπουφέ, η περιβαλλοντική ομάδα με σχετική εικαστική παρέμβαση στην αυλή, καθώς και το ΚΑΠΗ Αυλώνα με τη χορωδία του. Από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων οργανώθηκε παζάρι. Η εκδήλωση παρουσιάστηκε το πρωί για τους μαθητές του σχολείου και το απόγευμα για τους ενήλικες.

?  Πρωινή εκδήλωση με τη λήξη των μαθημάτων που περιλάμβανε αφιέρωμα από την ομάδα Εφημερίδας σε μορφές που συνδέθηκαν με τον αγώνα ενάντια στη βία (Γ. Λαμπράκης, Ν. Μαντέλα, Μ. Λ. Κινγκ) Η εκδήλωση περιλάμβανε επίσης: βράβευση των μαθητών που διακρίθηκαν σε διαγωνισμούς / απονομή αναμνηστικών δώρων και βεβαιώσεων στους εθελοντές του Μαραθωνίου / παρουσίαση των χορογραφιών με τις οποίες συμμετείχαμε στο Φεστιβάλ της Διεύθυνσης Ανατολικής Αττικής «Χόρεψέ το 2014» / τελετή αποφοίτησης της Γ? Γυμνασίου.

 

Επιμόρφωση

?  Παρουσιάστηκαν δράσεις του σχολείου σε διημερίδα που οργανώθηκε από το Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο και τον Σύλλογο Διδασκόντων του Πρότυπου Πειραματικού Γενικού Λυκείου Αγίων Αναργύρων με τίτλο: «Διδακτική και Αξιολόγηση: Θεωρία και πράξη». Στη διημερίδα αυτή, που απευθυνόταν σε καθηγητές όλων των κλάδων, παρουσιάστηκε από τη Διευθύντρια του Γυμνασίου κ. Κων/να Τσενέ ο «Φάκελος υλικού» του μαθητή (?Portfolio?), που δοκιμάστηκε στο σχολείο μας, ως μία εναλλακτική μέθοδος αξιολόγησης, καθώς  επίσης και η δουλειά της καθηγήτριας του ΓΕΛ Αυλώνα Ξένιας Ψαρρού με την Ομάδα Σύγχρονου Χορού ως ένα παράδειγμα διαφοροποιημένης παιδαγωγικής.  

 

 

Περιβαλλοντικά και πολιτιστικά προγράμματα / ομάδες

     1)Στην αυλή μας ? σαν στο σπίτι μας»: περιβαλλοντικό πρόγραμμα στο πλαίσιο του οποίου έγιναν     παρεμβάσεις στην αυλή του σχολείου. Υπεύθυνος της ομάδας: Κ. Πετρογιάννης

 

2)«Κι αν μας κόψουν τα φτερά, εμείς πετάμε»: πρόγραμμα σύγχρονου χορού που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το ΓΕΛ Αυλώνα. Με αφετηρία μία μορφή της τοπικής ιστορίας, τη Λουκία Ζυγομαλά, διαμορφώθηκε παράσταση χοροθεάτρου που παρουσιάστηκε σε πρωινή και απογευματινή παράσταση. Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ξ. Ψαρρού (ΠΕ11-ΓΕΛ Αυλώνα)

 

3)«Μ? ένα στίχο ταξιδεύω: Η λογοτεχνία για ένα μακρινό ταξίδι με πολλούς ταξιδιώτες» και «Οργάνωση και λειτουργία της σχολικής βιβλιοθήκης»: προγράμματα που υλοποιήθηκαν από τους μαθητές της ομάδας Βιβλιοθήκης. Οι μαθητές ασχολήθηκαν με την οργάνωση και τη λειτουργία της βιβλιοθήκης του σχολείου. Επίσης με αφετηρία ποιήματα του Κ. Καβάφη οργάνωσαν εκδήλωση ποίησης, μουσικής και χορού που παρουσιάστηκε πρωί και απόγευμα. Υπεύθυνες: Α. Κέκη (ΠΕ05), Κ. Τσενέ (ΠΕ02)

 

4)«Δημοσιογραφούμε»: πρόγραμμα σχολικής εφημερίδας και ιστοσελίδας. Η ομάδα διεξήγαγε επίσης έρευνα και οργάνωσε εκδήλωση με θέμα τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης στους νέους και τις οικογένειές τους. Υπεύθυνοι του προγράμματος: Ν. Τελιγάδας (ΠΕ02). Κ. Τσενέ (ΠΕ02)

 

5)Χορωδία και ορχήστρα με υπεύθυνο τον Δ. Βασιλάκο (ΠΕ16) που παρουσιάστηκαν στις γιορτές της 28ης Οκτωβρίου και των Χριστουγέννων / Χορωδία και ορχήστρα με υπεύθυνη την Α. Πανουσοπούλου (ΠΕ03) που παρουσιάστηκαν στην εκδήλωση «Κι αν μας κόψουν τα φτερά, εμείς πετάμε»

 

6)Ομάδα χειροτεχνίας (πλέξιμο) με υπεύθυνη την Α. Πανουσοπούλου (ΠΕ03) σε συνεργασία με γονείς των μαθητών.