1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΥΛΩΝΑ 

ΤΑΙΝΙΕΣ, ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ, ΒΙΝΤΕΟ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ

 

Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: Ντοκιμαντέρ της ΕΡΤ για το σχολείο μας

 

SAY GOODBYE TO THE WORLD YOU THOUGHT YOU LIVED IN:Η χορογραφία που κέρδισε το 1ο βραβείο σε μαθητικό διαγωνισμό


ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: Η εκπαίδευση στο Γυμνάσιο Αυλώνα τον καιρό της πανδημίας

 


Οι κατωτέρω ηλεκτρονικές δημιουργίες έγιναν από παιδιά της ομάδας Βιβλιοθήκης της Γ' Γυμνασίου που συμμετείχαν στο πρόγραμμα ERASMUS ΚΑ2 «www.a(muse(u)m)ent.eu - Youth thinking about their recent cultural heritage» (Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Α. Κέκη, Π. Ξεναρίου, Ν. Τσενέ)


Ιστοσελίδα με το υλικό (αφίσες, ιστορίες, βίντεο με οδηγίες ασφαλούς οδήγησης και πολλά άλλα...) που δημιούργησαν τα παιδιά της Α Γυμνασίου στο 
πλαίσιο δράσης στο μάθημα "Εργαστήρια Δεξιοτήτων". Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Πέπη Ξεναρίου, Κωστής Πετρογιάννης.


Οι παρακάτω ταινίες δημιουργήθηκαν από παιδιά με τη σκηνοθέτιδα Μαρία Λεωνίδα στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος
“MigratED” σε συνεργασία με τον Καρπό και την ActionAid:


και τα 4 video στο πλαίσιο του Erasmus Backpack ID:

"Ταξίδι στα μονοπάτια της χαράς", μια εκδήλωση της ομάδας βιβλιοθήκης 2015

" Απο το ελάχιστο φτάνεις πιο σύντομα οπουδήποτε", χοροθεατρική ομάδα 
ΓΕΛ και 1ου Γυμνασίου Αυλώνα, 2012:

  "ΚΑΠΟΤΕ... ΣΤΗ ΜΙΚΡΑΣΙΑ, Χοροθεατρικό δρώμενο από την εκδήλωση 
"ΚΑΠΟΤΕ... ΣΤΗ ΜΙΚΡΑΣΙΑ, οδοιπορικό στις ματωμένες μνήμες", που 
συνδιοργάνωσαν από 13 έως 15 Δεκ. 2012 στο Κρυονέρι Αττικής τα 
Γυμνάσια 1ο Αυλώνα, Καλάμου, Κρυονερίου και το Λύκειο Αυλώνα, για τα 
90 χρόνια της Μικρασιατικής Καταστροφής. 

"Ένας μονόλογος για τη Γάζα", χοροθεατρική παράσταση,2011

erasmus

                                                                                     «Με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης»

 

backpackID logo

Η επίσημη ιστοσελίδα του προγράμματος

Η συμμετοχή του σχολείου μας

erasmus

                                                                            «Με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης»

«www.a(muse(u)m)ent.eu - Youth thinking about their recent cultural heritage»

erasmus

                                                                            «Με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης»

Άλλα προγράμματα Erasmus+ στα οποία συμμετέχει το σχολείο μας

Το περιοδικό μας

 

         Διαχείριση-Επιμέλεια
         ιστοσελίδας:
         Νίκος Τελιγάδας ΠΕ 02
         Επιμέλεια Ύλης:
        Ομάδα Βιβλιοθήκης
         Τσενέ Νάντια
         Τελιγάδας Νίκος
       
       
         

 

Μηνολόγιο 2013-2014

 

 




 


 

ΜΗΝΟΛΟΓΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ

2013-2014


ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2014

Και αν μας κόψουν τα φτερά εμείς πετάμε!
afisa1kavafis

΄Ενας θεατής γράφει για την παράσταση (και όχι μόνο ..)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Φωτορεπορτάζ από την τριήμερη εκδρομή στην Καλαμάτα

01
02
03
05
06
07
08
09
1/8 
bwd fwd


ΜΑΡΤΙΟΣ 2014

 

Στο βουνό εκεί ψηλά?

1
2
3
4
1/4 
bwd fwd

  Σήμερα, 31/3/2014, ξημέρωσε καινούρια μέρα, ήρθε ώρα για εκδρομή. Όλα τα παιδιά της   πρώτης Γυμνασίου προετοιμάστηκαν ανάλογα παίρνοντας μαζί τους τον κατάλληλο εξοπλισμό. Ήμασταν πολύ ενθουσιασμένοι και περιμέναμε με ανυπομονησία πότε θα ξεκινήσουμε το μικρό αλλά ταυτόχρονα διασκεδαστικό ταξίδι μας. Μόλις φτάσαμε μας αποδέχτηκε η κυρία Γεωργία η οποία ήταν ξεναγός και μας ξενάγησε στον χώρο. Στη συνέχεια περιηγηθήκαμε στο «μικρό μουσείο της Πάρνηθας» όπου μάθαμε για τους βιότοπους και γενικά για τα δάση που προστατευόντουσαν από τα αρχαία χρόνια μέχρι και στις μέρες μας. Αφού μιλήσαμε για αρκετή ώρα για τις προστατευόμενες περιοχές, τη χλωρίδα και την πανίδα της Πάρνηθας, αφήσαμε τον χώρο αυτό και κατευθυνθήκαμε προς το τελεφερίκ. Μέχρι να φτάσουμε είχαμε πολύ άγχος για το πώς θα είναι αλλά με το που πατήσαμε το πόδι μας στο τελεφερίκ ο αδιόρατος φόβος που είχαμε υποχώρησε και μετατράπηκε σε ενθουσιασμό και αδημονία για το ταξίδι μας με το εναέριο βαγόνι και βέβαια για την εξέλιξη της εκδρομής. Μπήκαμε μέσα στο τελεφερίκ και περιμέναμε να βγούμε μέσα από τον θάλαμο, ώστε να αρχίσει η «περιπέτεια» μας . Μόλις ξεκίνησε το τελεφερίκ όλοι κοιτάζαμε αμήχανα γύρω μας ? μάλλον, γιατί ήταν η πρώτη φορά που ανεβαίναμε μέσα σε αυτό. Στη διαδρομή γυρίσαμε το κεφάλι μας και είδαμε ένα ειδυλλιακό τοπίο που στα όριά του άρχιζε η αχανής πόλη της Αθήνας. Όταν βγήκαμε από το τελεφερίκ η υπόλοιπη ομάδα μάς περίμενε για να συνεχίσουμε την εκδρομή μας. Αφού περάσαμε τους διαδρόμους του καζίνο οι οποίοι ήταν στολισμένοι με πίνακες ζωγραφικής, κατευθυνθήκαμε προς το λεωφορείο στο οποίο επιβιβαστήκαμε για να συνεχίσουμε τη διαδρομή μας στην Πάρνηθα. Πρώτα οδηγηθήκαμε στο φυτώριο όπου μάθαμε για τα έλατα που φυτρώνουν στο βουνό. Ο κύριος Βασίλης μας μίλησε για το πώς μπορούμε να φυτέψουμε ένα έλατο και να έχουμε επιτυχία. Να μερικές από τις οδηγίες του κυρίου Βασίλη: Τα έλατα έχουν ανάγκη από υγρασία και νερό. Επίσης, πρέπει να μένουν 3-4 εβδομάδες από τη μέρα που τα φυτέψαμε μέσα στο σακουλάκι τους. Ύστερα, προχωρήσαμε προς ένα μονοπάτι του βουνού. Η διαδρομή ήταν λίγο δύσκολη, ο δρόμος ήταν χωματόδρομος και για αυτό το λόγο δεν ήταν εύκολο να περπατήσουμε. Στο τέλος της πορείας μας οι καθηγητές μας και η ξεναγός μας μας πήγανε σ? ένα μαγευτικό λιβάδι όπου φάγαμε και αργότερα παίξαμε. Τελικά η ώρα κύλησε πολύ γρήγορα και ευχάριστα? μέχρι την ώρα της επιστροφής?.

 

Δήμητρα Ντερβίση, Χριστίνα Σαμπάνη, Μαριάννα Τσότα, Ζωή Στρουμπούλη


 

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2014


 «Ο Φιλάργυρος» 

 

  Το Σάββατο 22 Φεfilargyros1βρουαρίου 2014 πραγματοποιήθηκε εξωδιδακτική, ψυχαγωγική επίσκεψη μαθητών, γονιών και καθηγητών του σχολείου μας. Πρώτα επισκεφτήκαμε το εμπορικό κέντρο The Mall για ψώνια και ??καφέ??. Μετά κατηφορίσαμε στο κέντρο της Αθήνας, στο εθνικό θέατρο στην Αγίου Κωνσταντίνου όπου παρακολουθήσαμε το κλασικό έργο του Μολιέρου ο Φιλάργυρος. Η σκηνοθεσία ήταν του Γιάννη Μπέζου ο οποίος όχι μόνο πρωταγωνιστούσε στον ομώνυμο ρόλο αλλά έστησε και μια σύγχρονη πάρασταση που λίγο θύμιζε οπτικά τον 17ο αιώνα του συγγραφέα. Η μουσική, ζωντανή παρακαλώ, ήταν του Κ. Μαραβέγια.

  Ο ήρωας του Μολιέρου, λοιπόν, ο Αρπαγκόν, ζει με το νοσηρό φόβο ότι θα του κλέψουν τα χρήματά του. Μπροστά τους δεν υπολογίζει τίποτα ούτε καν τα αισθήματα και τις ανάγκες των παιδιών του που τα καταδυναστεύει με την τσιγκουνιά του. Μόνη χαρά στην θλιβερή καθημερινότητά του είναι η καταμέτρηση των κρυμμένων λιρών του, καθώς και οι κερδοφόροι γάμοι που σχεδιάζει για τα παιδιά του, τον Κλεάνθη και τη Λίζα, χωρίς να υπολογίζει τις δικές τους επιθυμίες. Όταν, όμως, αποφασίζει να παντρευτεί την όμορφη Μαριάννα, που είναι ερωτευμένη με τον γιο του, τα πράγματα περιπλέκονται. Τα αταίριαστα ζευγαρώματα θα οδηγήσουν σε αστείες καταστάσεις και σε απροσδόκητες εξελίξεις? Ο Κλεάνθης τελικά θα παντρευτεί την αγαπημένη του Μαριάννα και η Λίζα τον καλό της και ο Αρπαγκόν θα καταλάβει ότι τα χρήματα δεν είναι το παν στη ζωή?

 

 

Δήμητρα Πάντου, Φιλίτσα Τάσση

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Είναι τέχνη τώρα αυτό;
(η Α? Γυμνασίου στο Ίδρυμα Λασκαρίδη)
01
02
03
04
05
1/5 
bwd fwd
 
 Στις 5 Φεβρουαρίου 2014 το σχολείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική εκδρομή στο Μουσείο Λασκαρίδη, που βρίσκεται στον Πειραιά.
 Αρχικά ξεναγηθήκαμε στα εκθέματα του μουσείου σχετικά με τη ναυτιλία· ιδιαίτερα εντυπωσιακές ήταν οι κοκκάλινες μινιατούρες πλοίων του 18ου αιώνα. Επίσης, ως εκθέματα υπήρχαν δόντια φάλαινας, καβούκια χελώνας και ένα αξιοθαύμαστο ταριχευμένο ψάρι. Παράλληλα, την έκθεση συμπλήρωναν διάφορα ιατρικά εργαλεία, όπως νυστέρια καθώς και άλλα αντικείμενα που χρησιμοποιούνταν στις εγχειρήσεις.    
 Η προσοχή μας επικεντρώθηκε σε ένα κανόνι μικρού μεγέθους, όπλο που βρισκόταν στα πολεμικά καράβια της εποχής του Άγγλου ναυάρχου Νέλσονα. Επιπρόσθετα, είχαμε ευκαιρία να ενημερωθούμε σχετικά με τις επιστολές του, τις οποίες συνέτασσε μετά από τις ναυμαχίες του.
 Στη συνέχεια οδηγηθήκαμε από τον υπεύθυνο ξεναγό του Μουσείου σε μία αίθουσα, όπου μας υποδέχτηκε ένας ζωγράφος, ο κ. Κωστούρος, με σκοπό να μυηθούμε στα μυστικά της ερμηνείας της τέχνης. Με απλό τρόπο, με πολλά παραδείγματα και πλούσιο φωτογραφικό υλικό αντιληφθήκαμε δύσκολες έννοιες όπως μοντερνισμός και μεταμοντερνισμός, ακούσαμε για την επίδραση που δέχονται οι καλλιτέχνες από την εποχή τους, παρακολουθήσαμε την εξέλιξη της τέχνης στο πέρασμα των χρόνων, αλλά κυρίως χαρήκαμε τα σημαντικά έργα τέχνης που μας παρουσιάστηκαν.
 Μετά από μία σύντομη βόλτα στο λιμάνι της Ζέας, επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο παίρνοντας το δρόμο της επιστροφής, ενθουσιασμένοι και εντυπωσιασμένοι.
                                                                                                             Στεφανία Μάγκου
 

 

Τραγουδώντας Όμηρο
(η Β? Γυμνασίου στο Ίδρυμα Λασκαρίδη)
 Την Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014 το σχολείο μας επισκέφτηκε το Ίδρυμα Λασκαρίδη στον Πειραιά. Η κάθε τάξη παρακολούθησε ένα διαφορετικό πρόγραμμα. Η Δευτέρα γυμνασίου ασχολήθηκε με την αφρικανική μουσική και τη μουσική που συνόδευε τα έπη του Ομήρου. Μαζί μας ήταν η Φένια Παπαδόδημα, γνωστή σκηνοθέτης και ηθοποιός. Μας έμαθε να παίζουμε τα όργανα στο ρυθμό του δακτυλικού εξαμέτρου, του μέτρου που είχε συνθέσει τα αθάνατα του έργα του ο Όμηρος και να αισθητοποιήσουμε τον τρόπο με τον οποίο ερμηνεύονταν τα ομηρικά έπη. Συμμετείχαμε όλοι ενεργά σε αυτό το πρωτόγνωρο μουσικό ταξίδι, καθώς τραγουδήσαμε το πρώτο προοίμιο της Οδύσσειας, ενώ μερικοί μαθητές μάλιστα είχαν την ευκαιρία να παίξουν και μουσικά όργανα?
  Στο πλαίσιο της επίσκεψής μας είδαμε ακόμη τις συλλογές του Λασκαρίδη σχετικά με τον ναύαρχο Nelson, τον νικητή του Ναπολέοντα κα με μοντέλα πλοίων της εποχής του. Τέλος τα παιδιά έκαναν μια βόλτα στο Πασαλιμάνι, αξιοποιώντας τον ελεύθερο χρόνο τους τραωώντας αναμνηστικές φωτογραφίες, επισκεπτόμενα το τοπικό Public αλλά και να γευθούν τα σουβλάκια ή/και τα παγωτά του όμορφου λιμανιού?
Χριστίνα Σκοπελίτη, Χρήστος Σταλίδης

 

Η Γ΄ Γυμνασίου στον αέρα!
(η Γ΄ Γυμνασίου στο Ίδρυμα Λασκαρίδη)

 Την Τετάρτη 5 Ιανουρίου 2014, η Γ΄ Γυμνασίου επισκέφθηκε το γνώριμο - ύστερα από τόσες επισκέψεις - Ίδρυμα Λασκαρίδη, που βρίσκεται στο Πασαλιμάνι. Αυτή τη φορά όμως συμμετείχε σε ένα άλλο πρόγραμμα, απευθυνόμενο σε παιδιά της Γ΄ Γυμνασίου, στο οποίο οι μαθητές εμπλούτισαν τις γνώσεις τους για το ραδιόφωνο, έχοντας στο πλευρό τους τη Μαργαρίτα Μυτιληναίου, γνωστή ραδιοφωνική παραγωγό. Η αλήθεια είναι πως το πρόγραμμα ενθουσίασε όλους τους μαθητές, μηδενός εξαιρουμένου, καθώς είχαν την ευκαιρία να μιμηθούν παρουσιαστές ειδήσεων, αλλά και να τραγουδήσουν! Όπως και η ίδια η Μαργαρίτα Μυτιληναίου μας είπε, της χαρίσαμε μια από τις καλύτερες εμπειρίες σ? αυτά τα τρία χρόνια που παρουσιάζει το πρόγραμμα. Τα συναισθήματα σαφώς και ήταν αμοιβαία. Έπειτα ακολούθησε μια βόλτα στο Πασαλιμάνι και στα μαγαζιά του. Ήταν μια φανταστική εκδρομή που όλοι θα θέλαμε να επαναλάβουμε!    

                                                                                                              Σαγροπούλου Σπυριδούλα

 

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014  

 

«Δεν πετάμε τίποτα»

 psiri1 «Η σπατάλη τροφίμων είναι ένα τεράστιο πρόβλημα σε παγκόσμιο, ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο. 179 κιλά τροφής σπαταλάει κάθε χρόνο ένας Ευρωπαίος, πετώντας ουσιαστικά στα σκουπίδια 590 ευρώ ανά νοικοκυριό. Η ευαισθητοποίηση των πολιτών γύρω από το ζήτημα της σπατάλης τροφίμων αποτελεί κομβικό σημείο για την αλλαγή προτύπου και στάσης ζωής επιφέροντας πολλαπλά οφέλη στην κοινωνία, το περιβάλλον και τον προϋπολογισμό του κάθε νοικοκυριού?»
  Έτσι, το Α? Γυμνάσιο Αυλώνα, με την περιβαλλοντική του ομάδα, σε συνεργασία με το Γυμνάσιο του Καπανδριτίου παραβρέθηκαν στο φεστιβάλ της WWF «Δεν πετάμε τίποτα» την Κυριακή 26 Ιανουαρίου και πέρασαμε υπέροχα και μάθαμε όλα αυτά και ακόμα περισσότερα!
  Ο Άκης Πετρετζίκης μίλησε για τη σπατάλη τροφίμων και μας έφτιαξε ένα πανεύκολο και πεντανόστιμο γλύκισμα με τρόφιμα και λιχουδιές που περίσσεψαν, όπως ψωμί και μπισκότα. Η εμπειρία να μαγειρεύει κανείς με τον πρώτο Έλληνα masterchef ήταν υπέροχη!psiri2
  Ύστερα από το μάθημα μαγειρικής πληροφορηθήκαμε σχετικά με την κομποστοποίηση και τα διάφορα είδη κομποστοποιητών. Αποδειχτήκαμε, βέβαια, ξεφτέρια, καθώς η κομποστοποίηση ήταν κάτι που είχαμε υλοποιήσει στο σχολείο μας.
  Αργότερα χωριστήκαμε και κάποιοι από εμάς παρακολούθησαν το ντοκιμαντέρ «Πεθαίνοντας στην αφθονία» του Γιώργου Αυγερόπουλου και ενημερωθήκαμε για τους μεταλλαγμένους σπόρους και το πώς η εφεύρεσή τους κατάφερε να φέρει τα πάνω-κάτω στην οικονομία όλου του κόσμου και ιδιαίτερα της Ινδίας, ενώ κάποιοι άλλοι παρακολούθησαν ένα βιωματικό εργαστήρι από το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και έμαθαν τον σωστό τρόπο ανάγνωσης μίας ετικέτας τροφίμων.
  Το «πήγαινε-έλα» έγινε με μετρό και τραίνο, οπότε στο γυρισμο έπρεπε να βιαστούμε να προλάβουμε και τα δύο. Μετά από όλη την διαπαιδαγώγηση και τη μαγειρική στην πλατεία του Ψυρρή, τρέχαμε για να κάνουμε και λίγη γυμναστική...
                                                                                                                                                             Νεφέλη Περήφανου


 

100 χρόνια από τον θάνατο του Ανδρέα Ζυγομαλά
 
  Την Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014, μια ομάδα μαθητών της Γ? Γυμνασίου του σχολείου μας, εκκλησιαστήκαμε στην εκκλησία του Αγίου Αντωνίου, με σκοπό να τιμήσουμε τον Άγιο Αντώνιο αλλά και την οικογένεια Ζυγομαλά. Η ημέρα αυτή είναι σημαντική για τον τόπο μας, καθώς γίνεται κάθε χρόνο το μνημόσυνο της οικογένειας Ζυγομαλά. Ειδικά όμως φέτος η εκδήλωση ήταν λαμπρότερη, καθώς έκλεισαν 100 χρόνια από τον θάνατο του Ανδρέα Ζυγομαλά, που έχασε τη ζωή του πολεμώντας στην Ήπειρο. Κάθε χρόνο την ημέρα αυτή ανατρέχουμε στο παρελθόν και θυμόμαστε τις ευεργεσίες που έκανε αυτή η οικογένεια στο χωριό μας. Οι μαθητές, αφού παρακολούθησαν τη λειτουργία της εκκλησίας, με ευλάβεια μνημόνευσαν την οικογένεια Ζυγομαλά και για πρώτη φορά στα χρονικά, είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν την κρύπτη όπου είναι οι τάφοι της οικογένειας. Στο τέλος, στον χώρο βρίσκονται οι προτομές των Ζυγομαλάδων παρακολούθησαν μια τελετή, κατά τη διάρκεια της οποίας κατατέθηκαν στεφάνια και ψάλθηκαν ύμνοι. Κάποιοι μαθητές του σχολείου μας, που είναι μέλη του Συλλόγου Σάλεσι, στάθηκαν σαν πραγματικοί στρατιώτες γύρω από το άγαλμα του Ανδρέα Ζυγομαλά ντυμένοι με τοπικές παραδοσιακές ενδυμασίες. Ήταν μια μέρα με πρωτόγνωρες εικόνες και γεμάτη συναισθήματα ευγνωμοσύνης για την οικογένεια των ευεργετών του Αυλώνα.                       
                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Ισιδώρα Κατσίλα, Σπυριδούλα Σαγροπούλου        
      

Παρουσίαση Εκπαιδευτικού προγράμματος:

«Βία κατά των εκπροσώπων του λαού: 50 χρόνια από τη δολοφονία του

Γρ. Λαμπράκη»

 

  lambrakisΚάθε χρόνο ακούμε να γίνεται λόγος για τον Γρηγόρη Λαμπράκη στον Κλασικό Μαραθώνιο, στον οποίο τα τελευταία τέσσερα χρόνια συμμετέχουμε με το σχολείο μας ως εθελοντές. Επιπλέον φέτος, οι μαθητές της Γ? Γυμνασίου είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε εκπαιδευτικό πρόγραμμα στη Βουλή των Ελλήνων, το οποίο σχεδιάστηκε με αφορμή τη δολοφονία του Γρ. Λαμπράκη, το βράδυ της 22ας Μαΐου 1963 στη Θεσσαλονίκη. Παρατηρήσαμε τα ντοκουμέντα εκείνης της εποχής που περιλαμβάνονταν στη φωτογραφική έκθεση και προσπαθήσαμε δουλεύοντας σε ομάδες να ανακαλύψουμε στοιχεία για τις συνθήκες της εποχής, για τη δολοφονία του βουλευτή, αλλά και για τον αντίχτυπό της στη ζωή του τόπου. Είδαμε ψηφιακές αναπαραγωγές φωτογραφιών, εφημερίδων, περιοδικών, επιστολών, σημειώσεων, έργων τέχνης και κινηματογραφικών έργων.Ενημερωθήκαμε επίσης για τα γεγονότα από τον υπεύθυνο ιστορικό του εκπαιδευτικού προγράμματος. Στη συνέχεια με αφορμή τη δολοφονία του Γρ. Λαμπράκη συζητήσαμε για το πρόβλημα της βίας στη δημόσια ζωή και για τη στάση που πρέπει να κρατάμε απέναντί της και συνειδητοποιήσαμε ότι δυστυχώς το θέμα της βίας παραμένει επίκαιρο.



Μακροδημήτρη Ευγενία, Πατσαβούρας Αλέξανδρος, Πετσόπουλος Χρίστος,  

Σαγροπούλου Σπυριδούλα, Τέγας Βασίλης

 

 

 

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2013 

Έρχονται Χριστούγεννα!

 xri1Η φετινή χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας ήταν το κάτι άλλο! Ένας συνδυασμός όλων των τεχνών: θεάτρου, μουσικής, χορού και κινηματογράφου. Όπως κάθε χρόνο μείναμε πιστοί στα απαράλλαχτα γιορτινά τραγούδια μας, τα οποία μας κατέπληξαν με την επιτυχημένη ερμηνεία της χορωδίας μας αλλά και την οργανική συνοδεία των συμμαθητών μας. Θέλοντας πάντα να αναδεικνύουμε τα ταλέντα των συμμαθητών μας παρουσιάστηκαν δύο χορογραφίες, των οποίων τα παιδιά είχαν την αποκλειστική  επιμέλεια. Οι καθηγητές μας δεν θα μπορούσαν να λείψουν ούτε φέτος. Κάποιοι από αυτούς, οι πιο τολμηροί και θαραλέοι, μας φανέρωσαν μιαν άλλη πλευρά του εαυτού τους τη νεανική, μέσα από ένα μοναδικό βίντεο με φωτογραφίες τους.Τέλος η γιορτή μας ολοκληρώθηκε με τη θεατρική μας παράσταση, η οποία μας μετέφερε το θερμό χριστουγεννιάτικο μήνυμά της: την αγάπη και την στοργή. Και φέτος χωρίς να θέλουμε να αφήσουμε τα στομαχάκια μας πεινασμένα οργανώσαμε έναν μπουφέ. Αποδείχθηκε ένας από τους πιο επιτυχημένους οχι μόνο από την άποψη της ποσότητας αλλά κυρίως της κατανάλωσης.Γιάμι!

Τζένη Γκιούζη

 

Η αναγνώριση της εθελοντικής προσφοράς μας στον Μαραθώνιο

 

  Ως εθελοντές του 31ου Κλασικού Μαραθωνίου παραβρεθήκαμε στην τελετή απονομής βραβείων του ΣΕΓΑΣ, που έλαβε χώρα στο αμφιθέατρο του Μουσείου Μπενάκη. Το απόγευμα της 19ης Δεκεμβρίου 2013, οι μαθητές του Γυμνασίου και του ΓΕΛ Αυλώνα έδωσαν το παρόν, με σκοπό να παραλάβουν μια πλακέτα που θα θυμίζει την εθελοντική προσφορά μας στον Μαραθώνιο. Με συνοδούς την κα Τσενέ, την κα Κέκη, την κ. Λιάτσου, την Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων κα Νταβαρία και αρκετές μητέρες παρακολουθήσαμε μια τελετή που στόχος της ήταν να επιβραβεύσει την εθελοντική εργασία των επιμέρους ομάδων και ατόμων που βοήθησαν στην υλοποίηση του Μαραθωνίου. Εκπρόσωποι πολλών και διαφόρων φορέων παρέλαβαν αναμνηστικούς επαίνους. Υπουργοί, Πρόεδροι, άνθρωποι απλοί αλλά και εμείς βρισκόμασταν εκεί.
  Ανάμεσά στους βραβευθέντες ξεχωρίσαμε κάποιους που η ιστορία τους μας εντυπωσίασε. Ένας κύριος έτρεξε ξυπόλυτος για να συμβάλει στη συγκέντρωση παπουτσιών για κορίτσια που δεν έχουν. Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσίασαν και οι βραβεύσεις συνοδών των δρομέων με προβλήματα όρασης, ενός αθλητή που τερμάτισε τη διαδρομή μαζί με τον φίλο σε αναπηρικό αμαξίδιο, καθώς επίσης και δύο διδύμων αδερφών από την Κρήτη οι οποίοι αφιέρωσαν το βραβείο τους στην Ελλάδα που δοκιμάζεται.
  Ύστερα από όλες αυτές τις βραβεύσεις ήρθε και η δική μας σειρά. Μετά από επίμονη απαίτηση του κόσμου όλα τα παιδιά ανεβήκαμε στη σκηνή. Τα φώτα έπεσαν όλα πάνω μας, όπως και τα χειροκροτήματα των θεατών. Όλοι μας επαίνεσαν για την ανιδιοτελή προσφορά μας... που τελικά δεν  ήταν και πολύ ανιδιοτελής. Ταξιδεύοντας στα εθελοντικά μονοπάτια του Μαραθωνίου, μάθαμε να πειθαρχούμε και να συνεισφέρουμε με σκοπό την υλοποίηση ενός θεσμού. Τελικά πήραμε πολλά περισσότερα από όσα δώσαμε... Και αυτό ήταν, είναι και θα είναι το κίνητρο μας, που ποτέ δεν θα πάψει να υπάρχει !

Σπυριδούλα Σαγροπούλου

 

 

 

Η καθιερωμένη επίσκεψη στην Κιβωτό του Κόσμου

01
02
03
04
05
06
07
1/7 
bwd fwd

 

 Την Παρασκευή 13/12/2013 η Α? Λυκείου με τη συνοδεία μαθητών των τριών τάξεων του Γυμνασίου επισκέφθηκαν την Κιβωτό του Κόσμου. Σκοπός της καθιερωμένης επίσκεψης ήταν τα παιδιά του σχολείου μας να χαρίσουν χαρά στα παιδάκια της Κιβωτού με την ευκαιρία των επικείμενων γιορτών.
  Όλοι μας πήγαμε με χαρά, κρατώντας δωράκια για τα παιδιά. Όσοι μπορούσαμε μαζέψαμε τρόφιμα και ρούχα, ώστε να τα δωρίσουμε στο ίδρυμα.
  Αρχικά, όλοι μας ανυπομονούσαμε να φτάσουμε και να παίξουμε με τα παιδάκια κι όταν φτάσαμε αυτή η ανυπομονησία κορυφώθηκε. Μπήκαμε στον παιδικό σταθμό της Κιβωτού.Τα παιδάκια καθόντουσαν σε ομαδούλες στα τραπεζάκια τους και μας περιεργάζονταν, ενώ εμείς περιμέναμε να μας φωνάξουν για να δώσουμε το δωράκι μας και να γνωρίσουμε τα παιδάκια. Αφού μοιραστήκαμε, ο καθένας άρχισε να παίζει με ένα παιδάκι και τα πρώτα δάκρυα συγκίνησης έκαναν την εμφάνισή τους, αλλά κρύφτηκαν το ίδιο γρήγορα για να μην τα δουν τα παιδιά. Μετά τραγουδήσαμε όλοι μαζί και κάποιοι από τους μαθητές έπαιξαν κουκλοθέατρο για τα μικρά παιδιά της Κιβωτού.
  Ύστερα γνωρίσαμε και τους υπόλοιπους χώρους του κτηρίου και ο πατήρ Αντώνιος μάς μίλησε για την Κιβωτό, το πώς αυτή ξεκίνησε να υπάρχει με τη βοήθεια εκείνου και της γυναίκας του και το πώς έφτασε να προσφέρει τη βοήθεια της σε τόσα παιδιά και οικογένειες σήμερα, με την υποστήριξη τόσων εθελοντών..
  Τα δάκρυα ήρθαν πάλι κατά την αποχώρησή μας. Δάκρυα λύπης που αφήναμε πίσω μας όσους γνωρίσαμε και όσα είδαμε.
  Το παιχνίδι με τα παιδιά και η εμπειρία μας μαζί τους θα μας μείνει αξεχαστη και πιστεύω πως κατάφερε να μας επηρεάσει βαθιά..!
 

                                                                                                        Νεφέλη Περήφανου

 

Ψυχο-μαθήματα?

 

 psycho1Την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013 στο σχολείο μας έγινε μια εκδήλωση για το πώς να είμαστε και να νιώθουμε καλά ακόμα και στα δύσκολα. Μας έκαναν την τιμή να έρθουν στο σχολείο μας και να μιλήσουν για το θέμα ο κύριος Δημητρης Γαλάνης (Κοινωνικός Λειτουργός), ο οποίος εργάζεται στο Κέντρο Ημέρας Ψυχοκοινωνικών Παρεμβάσεων στην Κοινότητα "Franco Basaglia? και η κυρία Καλομοίρα Μάρκου (Ψυχολόγος), η οποία εργάζεται ως επιστημονική υπεύθυνη του οικοτροφείου Πεντέλης ΕΠΑΨΥ.
  Αρχικά μας απηύθυνε καλωσόρισμα ο αντιδήμαρχος Δημοτικής Κοινότητας Λέκκας Ανδρέας, ο οποίος μάλιστα μας ενημέρωσε για τις υπηρεσίες κοινωνικού χαρακτήρα και για τον εθελοντισμό στη δημοτική κοινότητα του Αυλώνα. Ύστερα τον λόγο πήρε ο Δημήτρης Γαλάνης, ο οποίος μας ενημέρωσε για τις υπηρεσίες του Κέντρου Ημέρας. Στη συνέχεια μας μίλησε για την οικονομική κρίση και την ψυχική υγεία- πώς μας επηρεάζει και πώς μπορούμε να τη διαχειριστούμε. Επιπλέον η κα Καλομοίρα Μάρκου, μας μίλησε για την οικονομική κρίση και για τις διαταραχές της διάθεσής μας, άγχος, ανασφάλεια, αβεβαιότητα για το μέλλον. Έπειτα οι μαθητές του σχολείου έκαναν ένα παραστατικό σκετσάκι για την οικονομική κρίση, μιλήσαμε για αυτήν στην κοινωνία μας και ύστερα συζητήσαμε για ό,τι μας απασχολούσε αναπτύσσοντας το θέμα αυτό.
  Εκδηλώσεις σαν και αυτην είναι ιδιαίτερα χρήσιμες, γιατί μας προσφέρουν στήριξη για το μέλλον σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο. Ελπίζουμε και αναμένουμε ανάλογες χρήσιμες εκδηλώσεις και στο μέλλον.
 
Χριστίνα Βλαχάκη

 

 

 

Η Α΄Γυμνασίου επισκέπτεται το Αρχαιολογικό Μουσείο

 

01
02
03
04
05
06
07
08
1/8 
bwd fwd

 

  Πριν από δύο εβδομάδες περίπου η Διεύθυνση του σχολείου μας, προγραμμάτισε εκπαιδευτική εκδρομή στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο για την Α΄ τάξη Γυμνασίου, με σκοπό οι μαθητές να έρθουν σε άμεση επαφή με τα επιτεύγματα του Κυκλαδικού και του Μυκηναϊκού πολιτισμού κυρίως, αλλά και να γνωρίσουν γενικότερα το σημαντικότερο ίσως μουσείο της Ελλάδας και να πάρουν μία γεύση από τα καλλιτεχνήματα και τις εφευρέσεις και άλλων περιόδων της ελληνικής αρχαιότητας. Τη στιγμή που ο καθηγητής του μαθήματος της Ιστορίας κ.Τελιγάδας μάς ανακοίνωσε την πραγματοποίηση αυτής της εκδρομής, δείξαμε μεγάλο ενθουσιασμό.
  Επιτέλους, έφτασε η μέρα που όλοι περιμέναμε. Αφού συγκεντρωθήκαμε στον προαύλιο χώρο του σχολείου, επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο με προορισμό την Αθήνα. Συνοδοί καθηγητές ήταν ο κ. Τελιγάδας, η κ. Κρούπη και ο κ. Ανυφαντής. Μόλις φτάσαμε και αντικρίσαμε το κτήριο όπου στεγάζεται το Μουσείο, η πρώτη εντύπωση ξεπερνούσε τις προσδοκίες μας, καθώς επιβαλλόταν με το μέγεθος του στο χώρο.                               
  Μπαίνοντας στην «μυκηναϊκή» αίθουσα του Μουσείου, το πρώτο έκθεμα που τράβηξε το βλέμμα μας ήταν ένα ρυτό με μορφή κεφαλής ταύρου που ανήκει στη μυκηναϊκή εποχή. Στην ακριβώς απέναντι πλευρά βρίσκονταν δύο τηγανόσχημα σκεύη καθώς και αρκετά κτερίσματα. Παράλληλα μεγάλη εντύπωση μας προκάλεσαν οι χρυσές προσωπίδες, τα μεγάλα ξίφη, τα οποία έφεραν σκαλιστή λεπίδα και ιδιαίτερα εκθαμβωτικό ήταν το χρυσό κύπελλο του Βαφειού, το οποίο ήταν διακοσμημένο με ανάγλυφες σκηνές εξημέρωσης ταύρων. Επίσης ιδιαίτερο ενδιαφέρον έδειξαν οι συμμαθητές μου για τα παιδικά παιχνίδια, αγαλματίδια που απεικόνιζαν ζώα, έπιπλα και ανθρώπινες μορφές. Προχωρώντας στο εσωτερικό, συναντήσαμε μία ακόμη αίθουσα με αρκετά εξίσου εντυπωσιακά εκθέματα. Ένα από αυτά ήταν η τοιχογραφία της Άνοιξης με θέμα την αναπαράσταση του φυσικού τοπίου κατά την συγκεκριμένη εποχή. Αναμφίβολα, δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητος ο μεγαλύτερος οικισμός του Κυκλαδικού κόσμου στο Ακρωτήρι της Θήρας. Ένα αντικείμενο που ανήκει σε αυτήν την ιστορική περίοδο είναι μία ξύλινη σκαλιστή κλίνη. Ταυτόχρονα, εκστασιασμένους μας άφησε  το γεγονός πως πολλά από αυτά τα έπιπλα ήταν καλυμμένα από ηφαιστειακή τέφρα. Αξίζει να αναφερθεί και ο ζυγός των ψυχών, που η ονομασία του και μόνο προσελκύει το ενδιαφέρον. Στη συνεχεία θαυμαστή υπήρξε η διάταξη των αμφορέων με ποικίλα σχέδια, χρώματα και σχήματα. Το έκθεμα που μας έκοψε την ανάσα ήταν ο Κούρος με το πελώριο ανάστημα του και τα χέρια σε διάταση προκειμένου να διατηρεί την ισορροπία του. Ανάλογης αξίας και ομορφιάς ήταν το άγαλμα για την ταυτότητα του οποίου ερίζουν μεταξύ τους οι μελετητές εκείνης της περιόδου. Δεν έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα αν πρόκειται για τον Δία ή τον Ποσειδώνα. Επιπλέον η θέαση ενός υπερμεγέθους αλόγου με τον αναβάτη του προκάλεσε προσωπικά σε εμένα, δέος χάρη στην ομορφιά του και το δυναμισμό που απέπνεε η αγέρωχη στάση του κορμού του. Καταπληκτική αλλά εξίσου τρομακτική ήταν η μούμια, από τα αιγυπτιακά εκθέματα, η οποία φάνταζε αληθινή, τόσο που έκανε τον επισκέπτη να απομακρύνεται από κοντά της. Ο χώρος που είχε την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα περιείχε το μηχανισμό των Αντικυθήρων λόγω της ολιγόμηνης διάρκειας της έκθεσης  του στο Μουσείο. Όλοι μείναμε έκθαμβοι από την τεχνολογία των Αρχαίων Ελλήνων και την πρόοδο που είχαν σημειώσει σε αρκετούς τομείς της επιστήμης.
 Κατά την περιήγησή μας στο Μουσείο συμπληρώσαμε και τα φύλλα εργασίας που μας είχαν δοθεί με σκοπό να εμπεδώσουμε τις ιστορικές μας γνώσεις!        
 Στο δρόμο για την επιστροφή, όλοι οι μαθητές δεν σταμάτησαν να σχολιάζουν όλα όσα είχαν δει και μάθει εκείνη την ημέρα. Πριν από την άφιξή μας στο σχολείο μεσολάβησε μία σύντομη στάση σε ταχυφαγείο γιατί εκτός της πνευματικής τροφής που είχαμε εξασφαλίσει από την επίσκεψη στο Μουσείο, χρειαζόμασταν και πραγματική τροφή!    
 Η περιήγηση στο χώρο του Μουσείου θα μείνει βαθιά χαραγμένη στη μνήμη όλων μας. Και πάντοτε θα έρχονται αλησμόνητες εικόνες στο μυαλό μας, όσα χρόνια κι αν περάσουν. Επιθυμία μας αποτελεί η υλοποίηση παρόμοιων επισκέψεων που να μας προξενούν χαρά αλλά παράλληλα  και  να  μας  εμπλουτίζουν  με  γνώσεις.  Ένα  μεγάλο  «ευχαριστώ»  στους  άξιους  καθηγητές  μας  οι  οποίοι  με  τόσο  κόπο  συντελούν  στη διεύρυνση των πνευματικών μας οριζόντων.
 
Στεφανία Μάγκου
 
 

Επίσκεψη της Β΄ Γυμνασίου στο Βυζαντινό Μουσείο!

 
 
01
02
10
11
1/4 
bwd fwd

 

 Την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013 η τάξη της Β΄ Γυμνασίου, στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας, επισκέφτηκε το Βυζαντινό μουσείο στην Αθήνα. Εκθέματα της Βυζαντινής περιόδου που αφορούσαν την καθημερινή ζωή των ανθρώπων (αγγεία, σκεύη μαγειρικής κ.α.) καθώς και βασιλικοί τάφοι και χριστιανικά έργα τέχνης παρουσιάστηκαν στους μαθητές, ενώ τους δόθηκε και ένα έντυπο με ασκήσεις να συμπληρώσουν κατά τη διάρκεια της περιήγησης. Με αυτό μπόρεσαν να εμπεδώσουν καλύτερα τις πληροφορίες για τα εκθέματα που είδαν. Επίσης, αφού τελείωσε η επίσκεψη οι μαθητές μαζί με τους υπεύθυνους καθηγητές (κ. Κοτσίκου, κ. Τσενέ και κ. Λώλη) έκαναν ένα διάλειμμα στη καφετέρια του μουσείου για να ξεκουραστούν και να τραβήξουν ομαδικές φωτογραφίες. Τέλος, περπατώντας στους δρόμους της Αθήνας έκαναν μια σύντομη επίσκεψη στο Ζάππειο και στο Σύνταγμα, όπου παρακολούθησαν την αλλαγή φρουράς μερικών τσολιάδων και φωτογραφήθηκαν με αυτούς. Ήταν μια όμορφη μέρα και αυτό συντέλεσε στο να ευχαριστηθούν τα παιδιά την εκδρομή τους και να τους μείνουν πολλές αναμνήσεις.

Φιλίτσα Τάσση, Χριστίνα Σκοπελίτη

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2013
 
 
Ενημέρωση γονέων για το Νέο Λύκειο και τη λειτουργία του σχολείου μας

 
 
 Την Τρίτη 19 Νοεμβρίου στις 17.00 πραγματοποιήθηκε ενημερωτική συνάντηση με τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών του Γυμνασίου και του ΓΕΛ Αυλώνα. Συγκεκριμένα, ο Διευθυντής του ΓΕΛ Αυλώνα κ. Κων/νος Μηνάς παρουσίασε το νέο Γενικό Λύκειο και τον τρόπο πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, ενώ ο υπεύθυνος για το μάθημα του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού στο Γυμνάσιο κ. Δημήτρης Βασιλάκος μίλησε για το ΕΠΑΛ, τις ΣΕΚ (Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης) και τα ΙΕΚ.
  Στη συνέχεια, η Διευθύντρια του Γυμνασίου κ. Κων/να Τσενέ και οι καθηγητές του Γυμνασίου ενημέρωσαν τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών του Γυμνασίου για θέματα σχετικά με τη λειτουργία του Γυμνασίου, για τα διδασκόμενα μαθήματα, καθώς και τα προαιρετικά προγράμματα και γενικότερα τις δραστηριότητες του σχολείου.

 

 

Ελευθερία, δικαιώματα, ευθύνη , δράση ? πρωτοβουλία, δημοκρατία.
(Η γιορτή του Πολυτεχνείου από το Λύκειο)
 
 
   Σ? αυτούς τους άξονες κινήθηκε η φετινή γιορτή για τα γεγονότα της εξέγερσης του Πολυτεχνείου το ?IMG 108473.
  Μαθητές από πρώτη, δευτέρα και τρίτη λυκείου συνεργάστηκαν, βοηθώντας ο ένας τον άλλο και προσθέτοντας όλοι ένα δικό τους, προσωπικό κομμάτι στο σύνολο της γιορτής. Από την επιλογή των ποιημάτων και των τραγουδιών ως την ανάγνωση των κειμένων και την απαγγελία των ποιημάτων, όλοι μαζί εξωτερικεύσαμε ένα κομμάτι του εαυτού μας και φτιάξαμε τελικά ένα δημιούργημα συλλογικό που θέλαμε να συγκινεί το πνεύμα, να κινητοποιεί το νου και το σώμα και να εξυψώνει την αξία του Ανθρώπου, γιατί μιλάει για τα δικαιώματά του, αυτά που, όταν τα αναγνωρίσει και τα διεκδικήσει, τον κάνουν να βλέπει τον άνθρωπο ως αυτοσκοπό και αυταξία.
 IMG 0935  Κινούμενοι λοιπόν γύρω απ? αυτόν τον κόσμο της δημοκρατίας κάναμε ταξίδι στο χρόνο, στην Αμερική του ?20 για να πάρουμε μια μυρωδιά από υπεύθυνη και δυναμική διεκδίκηση δικαιωμάτων από σιδηροδρομικούς. Άνθρωποι κι αυτοί, άνθρωποι κι αυτοί του δικού μας Πολυτεχνείου. Άνθρωποι με υπέρμετρη αγάπη για ευθύνη και πειθαρχία, για να σοζυγιάζεται η δύναμη με την επιθυμία και να καρπώνει η προσπάθεια του ανθρώπου, όπως λέει ο Καζαντζάκης. Το κοινό όραμα για έναν κόσμο ελεύθερο, που όλοι θα απολαμβάνουν ίσα δικαιώματα είναι αυτό που συνδέει αυτούς τους τόσο μακριά χρονικά και τόσο κοντά ιδεολογικά ανθρώπους.
  Ένα χρονικό στα γεγονότα, με ποιήματα και τραγούδια σε μουσικές Μίκη Θεοδωράκη και Μάνου Χατζιδάκι και σε στίχους Γιάννη Ρίτσου και Γιώργου Σεφέρη να μας συγκινούν. Έτσι πορευτήκαμε στη γιορτή, σε ένα πνεύμα ελεύθερης έκφρασης, ενάντια στο φασισμό, σε ό,τι τον εκφράζει και σε οτιδήποτε μπορεί να στερήσει την ελευθερία οποιουδήποτε ανθρώπου.
  Ο Λειβαδίτης έγραψε « Αν θες να λέγεσαι άνθρωπος δε θα πάψεις ούτε στιγμή ούτε στιγμή να αγωνίζεσαι για την ειρήνη και για το δίκιο?»
  Κι αν θέλουμε να έρθουμε πιο κοντά στην Ελλάδα, ο Γιάννης Μαρκόπουλος έγραψε: « Λένγκω (Ελλάδα) πάψε να με τυρρανάς?»IMG 0932
  Ο Ρίτσος όμως, «Τη ρωμιοσύνη μη την κλαις..»
  Κι ο Σεφέρης «Με τι καρδιά, με τι πνοή, τί πόθους και τί πάθος, πήραμε τη ζωή μας λάθος, κι αλλάξαμε ζωή?»
Δικαιώματα, ευθύνη και σκυτάλη στο χέρι μας για να αλλάξουμε τον κόσμο.
   Συντελεστές:
-Συντονιστής καθηγητής: Κ.Καρανίκας
-Παροχή υλικών- υποδομής: Ν. Τσενέ
-Μαθητές που συμμετείχαν και βοήθησαν καθ? όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας με κάθε τρόπο:
Έλλη Βελέντζα, Χριστίνα Κουτσογιάννη, Αναστασία Κατσιγιάννη, Μαρία Παπακωνσταντίνου, Φωτεινή Περγαντή, Διονύσης Διονυσόπουλος, Παναγιώτης Σιδέρης, Στάθης Πάντος, Μιχάλης Πατσαβούρας, Τάσος Αναγνωστόπουλος, Μανώλης ΖαΪμάκης, Βασιλική Ράδου, Γεωργιάνα Μαρούλη, Κατερίνα Αλιφιεράκη, Δήμητρα Δήμα
Επιμέλεια Κειμένων ? Τραγουδιών- Σκηνοθεσία: Μαρία Σκλιά
Μαρία Σκλιά


Μαραθώνιος 2013: Για τρίτη χρονιά εθελοντές
 
DSC_0044
DSC_0049
DSC_0123
DSC_0163
DSC_0195
DSC_0246
DSC_0254
DSC_0266
1/8 
bwd fwd
 
 
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2013

 

Μία πρωτότυπη γιορτή της 28ης Οκτωβρίου

  Θέλοντας φέτος να μην επιμείνουμε στον πατροπαράδοτο τρόπο παρουσίασης των γεγονότων του πολέμου, αποφασίσαμε να αναπαραστήσουμε ένα σχολικό μάθημα Ιστορίας σε μια τάξη, η οποία συζητά για τον Β? Παγκόσμιο Πόλεμο.
  Είδαμε λοιπόν τους μαθητές του σκετς να μην γνωρίζουν τα ακριβή γεγονότα, οπότε δόθηκε η ευκαιρία στην καθηγήτριά τους, την κ. Αντωνάτου που ήταν η πρωταγωνίστρια του έργου, να τους εξηγήσει τι συνέβη. Ανάμεσα στα άλλα, οι μαθητές του σκετς ? αλλά και όλοι οι θεατές ? είδαμε και κάποια βίντεο. Το πρώτο παρουσίαζε την εξέλιξη του πολέμου, ένα άλλο έδειχνε τις επιπτώσεις του πολέμου παγκοσμίως. Είδαμε ακόμα μία ταινία κινουμένων σχεδίων του Walt Disney που παρουσίαζε τον τρόπο με τον οποίο από μικρά παιδιά γίνονταν οι στρατιώτες των Γερμανών, ναζί.
  Εμπλουτίσαμε επίσης τη γιορτή μας και με τραγούδια που ετοιμάσαμε με τον καθηγητή μας της μουσικής.
  Με το τέλος της γιορτής ορίσαμε σημαιοφόρο και παραστάτες για τις παρελάσεις και μοιράσαμε επαίνους στους μαθητές που διακρίθηκαν για την επίδοσή τους την προηγουμένη χρονιά.
Τζένη Γκιούζη

 

Στον Θαλή για άλλη μια φορά

  Στις 20 Οκτωβρίου 2013, μαθητές της Β' και Γ' Γυμνασίου του σχολείου μας, μας εκπροσώπησαν στο Μαθηματικό Διαγωνισμό «Θαλής», που πραγματοποιείται καθε χρόνο από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρία. Εξετάσεις διαφορετικού επιπέδου από το συνηθισμένο. Ασκήσεις με μεγάλο βαθμό δυσκολίας για παιδιά που τους αρέσει να τολμούν... Όσοι πέρασαν σε αυτό το διαγωνισμό, περνούν στο επόμενο στάδιο «Ευκλείδης» και αργότερα στο «Αρχιμήδης». Η συμμετοχή σε αυτόν τον διαγωνισμό σημαίνει επιτυχία, ανεξαρτήτως αποτελέσματος.

                                         Νίκος Κουτσογιάννης

 

 

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2013

Εκπαιδευτική διημερίδα

 Την Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου παρουσιάστηκαν δράσεις του σχολείου μας σε διημερίδα που οργανώθηκε από το Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο και τον Σύλλογο Διδασκόντων του Πρότυπου Πειραματικού Γενικού Λυκείου Αγίων Αναργύρων με θέμα  «Διδακτική και Αξιολόγηση: Θεωρία και πράξη». Στη διημερίδα αυτή, που απευθυνόταν σε καθηγητές όλων των κλάδων, παρουσιάστηκε από τη Διευθύντρια του Γυμνασίου κ. Κων/να Τσενέ ο «Φάκελος υλικού» του μαθητή (?Portfolio?), που δοκιμάστηκε στο σχολείο μας, ως μία εναλλακτική μέθοδος αξιολόγησης, καθώς  επίσης και η δουλειά της καθηγήτριας του ΓΕΛ Αυλώνα Ξένιας Ψαρρού με την Ομάδας Σύγχρονου Χορού ως ένα παράδειγμα διαφοροποιημένης παιδαγωγικής.  

 ΜΗΝΟΛΟΓΙΟ 2012-2013